Request a quote

Please fill in the form below
Product 1
Product 2
Product 3
Product 4
Product 5
Product 6
Product 7
Product 8
Product 9
Product 10
Fields with * are required.
  • Lorem ipsum

FAQ

30 Jan 2017

DOSTAWA I ODBIÓR


Jaki jest czas dostaw?


Dokładamy wszelkich starań, aby czas dostawy był jak najkrótszy. Ze względu na magazynowanie towarów w różnych lokalizacjach, a także produkcję niektórych towarów pod konkretne zamówienie klienta, czasy dostaw są zróżnicowane. Na podstronie każdego produktu znajdą Państwo prognozowany czas jego dostawy. Jest on wyrażony w dniach roboczych. Nasz dział posprzedażowej obsługi klienta skontaktuje się z Państwem telefonicznie bądź mailowo, jeżeli wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w transporcie.


Czy można zmienić czas dostaw?


Podany na stronie czas dostawy jest wartością przybliżoną, mogą wystąpić drobne odchylenia w każdą ze stron, jednak przeważnie nie mamy na to dużego wpływu. Jeżeli zależy Państwu na otrzymaniu towaru w trybie ekspresowym zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią. Doświadczeni handlowcy w przyjemnością dołożą wszelkich starań aby znaleźć produkt o podobnych parametrach, dostępny w 24 godziny.


Jeżeli zależy Państwu na opóźnieniu dostawy, dostawie na konkretny dzień, prosimy o dopisanie tej informacji w uwagach do zamówienia.


Odbiór osobisty


Zapraszamy na Domaniewską 37a/324!! Oprócz odbioru zamówionego towaru, można napić się pysznej kawy i porozmawiać z nami osobiście. Przypominamy tylko, że, nie wszystkie sprzęty posiadamy fizycznie w naszym magazynie w centrum Mordoru. Większość towarów musimy przywieźć i dla Państwa przygotować. Po złożeniu zamówienia z odbiorem osobistym zostaną Państwo poinformowani telefonicznie kiedy wszystko będzie gotowe.


Czym wysyłamy towar?


Korzystamy z usług różnych firm kurierskich oraz spedycyjnych, w zależności od wagi i gabarytu przesyłki. W przypadku paczek o wadze do 31 kg są to najczęściej UPS lub DPD. W przypadku przesyłek paletowych najczęściej korzystamy z usług firmy Raben lub Hellman. Oczywiście w mailu z numerem listu przewozowego zawsze otrzymują Państwo informację jakiej firmie zostało powierzone Państwa zamówienie. Nie korzystamy z usług Poczty Polskiej, nie wysyłamy też do Paczkomatów.


Czy kurier wniesie produkt na miejsce?


Nie. Dostawy paczek do 31,5 kg realizowane są w systemie


Koszty transportu


Standardowo, cena dostawy, niezależnie od ilości i gabarytów, wynosi 20 zł.


REKLAMACJE/ZWROTY

Informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj


FAKTURY


Zmiana danych / daty na fakturze


Faktury otrzymują Państwo jako załącznik PDF, na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Są one automatycznie tworzone i wysyłane przez system. Dane, które się na nich znajdują, są dokładnie tymi samymi danymi, które wprowadzili Państwo w formularzu zamówienia. Oczywiście mamy możliwość modyfikacji danych, ale możemy to robić najpóźniej do 10 dnia kolejnego miesiąca.


Jeżeli dopatrzą się Państwo błędu na fakturze, prosimy o przesłanie maila na adres [email protected], podając w treści numer faktury, na której są błędy oraz poprawne dane. Poprawimy i odeślemy.


Czy to jest faktura końcowa


Tak. Dokument, który otrzymali Państwo w załączniku maila potwierdzającego zamówienie jest fakturą VAT. Jako sklep internetowy zwolnieni jesteśmy z obowiązku wystawiania faktur papierowych, a poza tym, dbamy o środowisko.


Akceptując nasz regulamin wyrażają Państwo zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej.


Faktura pro forma


Standardowo nie wystawiamy faktury pro forma. Oryginał faktury otrzymują Państwo mailem w ciągu kilku sekund od złożenia zamowienia i na tej podstawie powinno się dokonać płatności. Faktury pro forma wyglądają dokładnie tak samo jak standardowe. Mają również tę samą datę co faktura końcowa.


Czy mogę dokonać zakupu bez podatku VAT?


Tak, warunkiem jest wystawienie faktury na firmę zarejestrowaną poza granicami Polski oraz eksport zamówionych produktów.

Be the first to comment...
Leave a comment