Dostawa i koszt
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS, kuriera InPost lub Poczty Polskiej. Dostarczamy towar również do paczkomatów InPost.
W przypadku urządzeń profesjonalnych, które wymagają instalacji i / lub specjalnego przeszkolenia, urządzenia dostarczane są osobiście naszym własnym transportem.
W przypadku wysyłki zagranicznej, prosimy o wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu. Dostawa do krajów Unii Europejskiej wyceniana jest indywidualnie.
Punkty odbioru

Punkty odbioru Żabka, Orlen, Ruch, Placówka pocztowa
- Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie, którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
- Kiedy przesyłka będzie dostarczona do wybranego przez Ciebie sklep otrzymasz SMS z zaproszeniem po odbiór paczki.
- Przy odbiorze niezbędne jest wprowadzenie kodu odbioru z wiadomości sms.
- Przy odbiorze niezbędne jest okazanie dowodu osobistego.
- Paczka będzie czekała na odbiór przez 7 dni. Data, do kiedy można ją odebrać będzie podana w wiadomości SMS.
- Zamówienie nieodebrane zostanie zwrócone do magazynu.

Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 5.000 zł brutto.
Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 48 godzin - po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost.
Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 41 x 38 x 64 cm, a waga nie przekracza 25 kg.
Dostawa kurierem

Przesyłka kurierska - przedpłata
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń paczki, należy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera.
W razie stwierdzenia uszkodzenia towaru, należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).
Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie oraz o ewentualnym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.

Przesyłka kurierska - pobraniowa
Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń paczki, należy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera.
Maksymalna wartość zamówienia pobraniowego to 5000PLN brutto.
W razie stwierdzenia uszkodzenia towaru, należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).
Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie oraz o ewentualnym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia.

Przesyłka paletowa
Palety używane są do transportu ciężkich i dużych przedmiotów, oraz we wszystkich innych przypadkach gdzie, koszt palety jest mniejszy niż koszt transportu wielo paczkowego. Dostawy są realizowane do wejścia na parterze, lub miejsca rozładunku.Nie będą wnoszone, rozładowywane w lokalu.
Ważne: Upewnij się, że wszystkie wejścia, drzwi są wystarczająco duże dla zamówionych produktów.
Jeśli zamówisz wiele produktów korzystających z tej usługi, opłata zostanie naliczona na podstawie ilości palet potrzebnych do transportu.

Marki