Shop2market Order Tag

Witamy serdecznie! Zaloguj się lub Załóż konto

XXLgastroinfo@xxlgastro.pl
XXLgastro (22) 247 85 85pon. - pt. 09:00 – 18:00
Nie znaleziono żadnych produktów...
Dostawa od
24 godzin
XXL
Asortyment
Wygodne
zakupy online
100%
Najniższa cena
XXL
Gwarancja
Bezpłatne
Doradztwo
Bezpieczna
płatność
Obsługa klienta

XXLgastro ceni sobie zaufanie i opinie naszych klientów. Zawsze jesteśmy otwarci na Państwa sugestie. Dzięki  stałemu śledzeniu wymagań rynku i  analizowaniu opinii naszych Klientów, stale podnosimy nasze standardy. Dlatego jesteśmy leaderem w sprzedaży urządzeń gastronomicznych online. Nasza obsługa Klienta jest dostępna w dzień i w nocy. Udostępniamy Państwu formularz kontaktowy, poprzez który mogą Państwo zadać każde pytanie. Na wszystkie pytania staramy sie udzielić odpowiedzi w ciągu kilku godzin. Jeżeli życzą sobie Państwo kontakt telefoniczny, oddzwonimy do Państwa.  Wierzymy, że dzięki tak łatwo dostępnej i wygodnej formie komunikacji, będziemy mogli szybko i profesjonalnie odpowiedzieć na 100% zadawanych przez Państwa pytań.  Jeśli zależy Państwu na czasie, pozostajemy dyspozycyjni również pod numerem telefonu. Z góry chcemy przeprosić, jeśli nie uda nam się odebrać telefonu natychmiast . W związku z dużym zainteresowaniem naszym sklepem, nasi konsultanci są stale dostępni przy telefonach. Może się jednak zdarzyć, że będą zajęci. Niektóre Państwa pytania wymagają specjalistycznej konsultacji, toteż konsultanci nie zawsze udzielą Państwu odpowiedzi od razu. Podobnie jak w przypadku formularza kontaktowego, postaramy się odpowiedzieć zawsze w ciągu kilku godzin.  Mamy nadzieję, że to spotka się z Państwa zrozumieniem. Nie chcemy mówić Państwu, że XXLgastro to najlepszy  sklep w tej branży, o tym przekonają się Państwo sami! Jeżeli raz dokonają Państwo zakupów w naszym sklepie, będziemy już zawsze najchętniej odwiedzamym sklepem przez Państwa. Zawsze jesteśmy do Państwa usług!

1 DOSTAWA I ODBIÓR
1.1 Jaki jest czas dostaw?

Dokładamy wszelkich starań, aby czas dostawy był jak najkrótszy. Ze względu na magazynowanie towarów w różnych lokalizacjach, a także produkcję niektórych towarów pod konkretne zamówienie klienta, czasy dostaw są zróżnicowane. Na podstronie każdego produktu znajdą Państwo prognozowany czas jego dostawy. Jest on wyrażony w dniach roboczych. Nasz dział posprzedażowej obsługi klienta skontaktuje się z Państwem telefonicznie bądź mailowo, jeżeli wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w transporcie.

1.2 Czy można zmienić czas dostaw?

Podany na stronie czas dostawy jest wartością przybliżoną, mogą wystąpić drobne odchylenia w każdą ze stron, jednak przeważnie nie mamy na to dużego wpływu. Jeżeli zależy Państwu na otrzymaniu towaru w trybie ekspresowym zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią. Doświadczeni handlowcy w przyjemnością dołożą wszelkich starań aby znaleźć produkt o podobnych parametrach, dostępny w 24 godziny.


Jeżeli zależy Państwu na opóźnieniu dostawy, dostawie na konkretny dzień, prosimy o dopisanie tej informacji w uwagach do zamówienia.

1.3 Odbiór osobisty

Zapraszamy na Domaniewską 37a/324!! Oprócz odbioru zamówionego towaru, można napić się pysznej kawy i porozmawiać z nami osobiście. Przypominamy tylko, że, nie wszystkie sprzęty posiadamy fizycznie w naszym magazynie w centrum Mordoru. Większość towarów musimy przywieźć i dla Państwa przygotować. Po złożeniu zamówienia z odbiorem osobistym zostaną Państwo poinformowani telefonicznie kiedy wszystko będzie gotowe.

1.4 Czym wysyłamy towar?

Korzystamy z usług różnych firm kurierskich oraz spedycyjnych, w zależności od wagi i gabarytu przesyłki. W przypadku paczek o wadze do 31 kg są to najczęściej UPS lub DPD. W przypadku przesyłek paletowych najczęściej korzystamy z usług firmy Raben lub Hellman. Oczywiście w mailu z numerem listu przewozowego zawsze otrzymują Państwo informację jakiej firmie zostało powierzone Państwa zamówienie. Nie korzystamy z usług Poczty Polskiej, nie wysyłamy też do Paczkomatów.

1.5 Czy kurier wniesie produkt na miejsce?
Nie. Dostawy paczek do 31,5 kg realizowane są w systemie
1.6 Koszty transportu
Standardowo, cena dostawy, niezależnie od ilości i gabarytów, wynosi 20 zł.
2 REKLAMACJE/ZWROTY
2.1 REKLAMACJE/ZWROTY
Informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj
3 FAKTURY
3.1 Zmiana danych / daty na fakturze

Faktury otrzymują Państwo jako załącznik PDF, na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Są one automatycznie tworzone i wysyłane przez system. Dane, które się na nich znajdują, są dokładnie tymi samymi danymi, które wprowadzili Państwo w formularzu zamówienia. Oczywiście mamy możliwość modyfikacji danych, ale możemy to robić najpóźniej do 10 dnia kolejnego miesiąca.


Jeżeli dopatrzą się Państwo błędu na fakturze, prosimy o przesłanie maila na adres info@xxlgastro.pl, podając w treści numer faktury, na której są błędy oraz poprawne dane. Poprawimy i odeślemy.

3.2 Czy to jest faktura końcowa?

Tak. Dokument, który otrzymali Państwo w załączniku maila potwierdzającego zamówienie jest fakturą VAT. Jako sklep internetowy zwolnieni jesteśmy z obowiązku wystawiania faktur papierowych, a poza tym, dbamy o środowisko.


Akceptując nasz regulamin wyrażają Państwo zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej.

3.3 Faktura pro forma
Standardowo nie wystawiamy faktury pro forma. Oryginał faktury otrzymują Państwo mailem w ciągu kilku sekund od złożenia zamowienia i na tej podstawie powinno się dokonać płatności. Faktury pro forma wyglądają dokładnie tak samo jak standardowe. Mają również tę samą datę co faktura końcowa.
3.4 Czy mogę dokonać zakupu bez podatku VAT?
Tak, warunkiem jest wystawienie faktury na firmę zarejestrowaną poza granicami Polski oraz eksport zamówionych produktów.
Kontakt z nami
* Wymagane pola