Shop2market Order Tag

Witamy serdecznie! Zaloguj się lub Załóż konto

XXLgastroinfo@xxlgastro.pl
XXLgastro (22) 247 85 85pon. - pt. 08:00 – 17:00
Nie znaleziono żadnych produktów...
Dostawa od
24 godzin
XXL
Asortyment
Wygodne
zakupy online
100%
Najniższa cena
XXL
Gwarancja
Bezpłatne
Doradztwo
Bezpieczna
płatność
Obsługa klienta
1 DOSTAWA I ODBIÓR
1.1 Jaki jest czas dostaw?

Dokładamy wszelkich starań, aby czas dostawy był jak najkrótszy. Ze względu na magazynowanie towarów w różnych lokalizacjach, a także produkcję niektórych towarów pod konkretne zamówienie klienta, czasy dostaw są zróżnicowane. Na podstronie każdego produktu znajdą Państwo prognozowany czas jego dostawy. Jest on wyrażony w dniach roboczych. Nasz dział posprzedażowej obsługi klienta skontaktuje się z Państwem telefonicznie bądź mailowo, jeżeli wystąpią jakiekolwiek opóźnienia w transporcie.

1.2 Czy można zmienić czas dostaw?

Podany na stronie czas dostawy jest wartością przybliżoną, mogą wystąpić drobne odchylenia w każdą ze stron, jednak przeważnie nie mamy na to dużego wpływu. Jeżeli zależy Państwu na otrzymaniu towaru w trybie ekspresowym zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią. Doświadczeni handlowcy w przyjemnością dołożą wszelkich starań aby znaleźć produkt o podobnych parametrach, dostępny w 24 godziny.


Jeżeli zależy Państwu na opóźnieniu dostawy, dostawie na konkretny dzień, prosimy o dopisanie tej informacji w uwagach do zamówienia.

1.3 Odbiór osobisty

Zapraszamy na Domaniewską 37a/324!! Oprócz odbioru zamówionego towaru, można napić się pysznej kawy i porozmawiać z nami osobiście. Przypominamy tylko, że, nie wszystkie sprzęty posiadamy fizycznie w naszym magazynie w centrum Mordoru. Większość towarów musimy przywieźć i dla Państwa przygotować. Po złożeniu zamówienia z odbiorem osobistym zostaną Państwo poinformowani telefonicznie kiedy wszystko będzie gotowe.

1.4 Czym wysyłamy towar?

Korzystamy z usług różnych firm kurierskich oraz spedycyjnych, w zależności od wagi i gabarytu przesyłki. W przypadku paczek o wadze do 31 kg są to najczęściej UPS lub DPD. W przypadku przesyłek paletowych najczęściej korzystamy z usług firmy Raben lub Hellman. Oczywiście w mailu z numerem listu przewozowego zawsze otrzymują Państwo informację jakiej firmie zostało powierzone Państwa zamówienie. Nie korzystamy z usług Poczty Polskiej, nie wysyłamy też do Paczkomatów.

1.5 Czy kurier wniesie produkt na miejsce?

Nie każdą paczkę otrzymasz do rąk własnych. Kurier ma prawo odmówić wniesienia przesyłki, jeśli jej waga przekracza 30 kg. Dostawy paczek powyżej 30 kg realizowane są w systemie „burta – burta”, czyli przesyłka jest doręczana poprzez wyładowywanie jej z pojazdu i ustawienie na podłożu w dostępnym miejscu uzgodnionym z odbiorcą.

1.6 Koszty transportu
  • 20 zł standardowy koszt dostawy.
  • 26 zł koszt dostawy za pobraniem.
  • 86 zł koszt dostawy mebli ze stali nierdzewnej.

 

2 REKLAMACJE/ZWROTY
2.1 Jak działa proces zwrotu?

  1. Wypełnij formularz zwrotu i włóż do pudełka.
  2. Dobrze zapakuj swój produkt.
  3. Wyślij kurierem.
  4. W ciągu 7 dni od otrzymania przez nas produktu, otrzymasz zwrot środków.

Jak zwrócić produkt?

  1. Zarejestruj swój zwrot poprzez internetowy formularz zwrotu i wyślij go na info@xxlgastro.pl.
  2. Użyj wytrzymałego opakowania do zapakowania swojego produktu. Wydrukuj internetowy formularz zwrotu i umieść go w opakowaniu.
  3. Zwróć przesyłkę w placówce pocztowej.
  4. W ciągu 7 dni roboczych od zwrotu, pieniądze będą na twoim koncie! Zamiast zwrotu chcesz wymiany? Przeczytaj poniżej jak działa proces wymiany.
2.2 Czy mogę zwrócić swoje produkty?

Jesteś niezadowolony ze swojego zakupu? W takim przypadku możesz nas poinformować w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, poprzez internetowy formularz zwrotu. Następnie otrzymasz kolejne 14 dni na zwrot.

Bardzo ważne jest, aby zarówno produkt jak i opakowanie były oryginalnym stanie (jeżeli jest to możliwe). Oglądaj produkt tak, jak byś to robił w sklepie. Na przykład: wyjmij garnek z pudełka I obejrzyj go z każdej strony, ale w nim nie gotuj.

Zobacz poniżej, jak sprawdzamy zwrócony produkt.

Zwrot 100% Zwrot 75%
Kompetny, w orygnialnym stanie i opakwaniu Niekompletny i/lub bez pudełka uszkodzony
2.3 Chcę zwrócić dużą lub ciężką paczkę

Czy twój produkt jest cięższy niż 30 kg i / lub większy niż 175 x 78 x 55 centymetrów? Wtedy możemy pomóc kurierem. Współpracujemy z dużą siecią kurierów.

Wypełnij internetowy formularz zwrotu i w przeciągu dwóch godzin otrzymasz wiadomość czy twój produkt spełnia wymagania. Następnie ustalimy, którego dnia kurier mógłby przyjechać i odebrać produkt. Możesz również zmienić dzień odbioru na taki, jaki ci pasuje, drogą mailową lub telefoniczną.

Przed ustaloną datą odbioru, należy odłączyć urządzenie i usunąć z niego wszystkie płyny.

Po odbiorze, czas powrotu przesyłki do XXLgastro może wynosić do 5 dni roboczych, a czas zwrotu pieniędzy do 7 dni.

2.4 Jak działa zwrot środków?

W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania produktu, zwrócimy koszt zakupu na to samo konto, z którego zapłacono. Jeżeli nie posiadamy numeru konta, skontaktujemy się z tobą. Jeżeli pieniądze mają zostać zwrócone na inne konto, prosimy poinformować nas z wyprzedzeniem.

W tym samym czasie otrzymasz od nas fakturę korygującą, w celu korekty dla twojej administracji. Nie otrzymałeś faktury kredytowej? Po prostu wyślij do nas emaila i wszystko dokończymy drogą mailową.

2.5 Zmieniłem zdanie i chcę zatrzymać swój produkt

Cieszymy się, że udało się rozwiązać problem! Nie musisz anulować swojego zwrotu. Twój zwrot automatycznie wygaśnie jeżeli nie zwrócisz produktu w ciągu 14 dni od zarejestrowania.

Mój produkt jest wadliwy lub niekompletny

    1. Po dostawie twój produkt nie działa tak, jak powinien?

Zalecamy najpierw przeczytać instrukcję obsługi. Być może problem można rozwiązać samemu i z produktu będzie można od razu korzystać, bez konieczności zwrotu.

W większości przypadków instrukcja jest zamieszczona w opakowaniu. Wiele produktów posiada też instrukcję, którą można pobrać ze strony internetowej.

Nie udało się rozwiązać problemu? Postępuj z poniższymi krokami.

    1. Czy twój produkt posiada uszkodzenia?

Nasze produkty są pakowane jak najlepiej, ale produkty mogą zostać uszkodzone w czasie transportu. Z przyjemnością pomożemy rozwiązać problem!

Ważne jest, aby wypełnić protokół od firmy kurierskiej. W celu uzyskania jak najlepszej obsługi serwisowej, zalecamy wypełnić protokół tego samego dnia! W przypadku kiedy jest to niemożliwe, będziesz mieć 7 dni, od momentu otrzymania produktu, na wypełnienie i wysłanie protokołu.

Wyraźnie zaznacz, że produkt został uszkodzony w trakcie transportu. Prosimy również o zrobienie zdjęć opakowania/uszkodzeń, abyśmy mogli je dodać do naszego dochodzenia.

Wyjątki

Niektóre produkty nie są objęte zwrotami. Do taki produktów zalicza się:

  • Płyny lub żywność, których opakowania zostały otworzone Vouchery, kredyt sklepowy i karty podarunkowe.
  • Produkty wykonane specjalnie dla ciebie. Na przykład meble ze stali nierdzewnej robione na wymiar.
  • Nie możemy zwracać pieniędzy za usługi wykonane przez naszych kurierów i serwisantów. Przykłady: Koszty instalacji.
  • Specjalne usługi transportowe np. usługi typu ‘white gloves’.
2.6 Formularze

W przypadku zwrotu lub reklamacji produktu prosimy o wypełnienie oraz przesłenia formularza:

 

 

Wypełniony formularz prosimy o przesłanie:
na adres email: info@xxlgastro.pl 
lub pocztą na adres firmy: XXLgastro International Trading Sp. z o.o. ul. Domaniewska 37A lok. 324, 02-672 Warszawa

3 FAKTURY
3.1 Zmiana danych / daty na fakturze

Faktury otrzymują Państwo jako załącznik PDF, na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Są one automatycznie tworzone i wysyłane przez system. Dane, które się na nich znajdują, są dokładnie tymi samymi danymi, które wprowadzili Państwo w formularzu zamówienia. Oczywiście mamy możliwość modyfikacji danych, ale możemy to robić najpóźniej do 10 dnia kolejnego miesiąca.


Jeżeli dopatrzą się Państwo błędu na fakturze, prosimy o przesłanie maila na adres info@xxlgastro.pl, podając w treści numer faktury, na której są błędy oraz poprawne dane. Poprawimy i odeślemy.

3.2 Czy to jest faktura końcowa?

Tak. Dokument, który otrzymali Państwo w załączniku maila potwierdzającego zamówienie jest fakturą VAT. Jako sklep internetowy zwolnieni jesteśmy z obowiązku wystawiania faktur papierowych, a poza tym, dbamy o środowisko.


Akceptując nasz regulamin wyrażają Państwo zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej.

3.3 Faktura pro forma
Standardowo nie wystawiamy faktury pro forma. Oryginał faktury otrzymują Państwo mailem w ciągu kilku sekund od złożenia zamowienia i na tej podstawie powinno się dokonać płatności. Faktury pro forma wyglądają dokładnie tak samo jak standardowe. Mają również tę samą datę co faktura końcowa.
3.4 Czy mogę dokonać zakupu bez podatku VAT?
Tak, warunkiem jest wystawienie faktury na firmę zarejestrowaną poza granicami Polski oraz eksport zamówionych produktów.
Kontakt z nami
* Wymagane pola