• Lorem ipsum
FAQ
Zamówienia i faktury
Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie produktu w sklepie XXLGastro jest naprawdę proste! Najpierw musisz założyć konto lub zalogować się. Możesz również złożyć zamówienie jako gość bez procesu rejestracji. Kliknij na wybrany przedmiot i„ Dodaj do koszyka ”, a następnie„ Przejdź do dostawy" .

Następnie wybierz adres dostawy i wprowadź adres rozliczeniowy i bilingowy, metodę dostawy, metodę płatności a następnie przejdź do procesu płatności. Aby to zrobić, musisz najpierw zaakceptować regulamin.

UWAGA:
Po złożeniu zamówienia nie można zmienić metody dostawy. Jeśli chcesz to zmienić, obsługa klienta będzie musiała anulować zamówienie, aby można było złożyć zamówienie ponownie.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście! Znajdź interesujący cię produkt zadzwoń do nas, a my Ci pomożemy!

Jakie informacje muszę podać przy zamówieniu?

W celu realizacji zamówienia potrzebujemy następujących informacji:

  • Wybrany produkt
  • Twój adres dostawy oraz rozliczeniowy
  • Numer telefonu - na wypadek, gdybyśmy musieli szybko skontaktować się z Tobą w sprawie Twojego zamówienia oraz dla kuriera
  • Adres e-mail - do potwierdzenia zamówienia i faktury
  • Wybraną metodę wysyłki
  • Wybraną metodę płatności
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia w ciągu 60 minut od złożenia zamówienia, sprawdź folder ze spamem. Chociaż nie powinno tam trafić, to od czasu do czasu tak się dzieje.

Zwykle wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia trafia do Twojej skrzynki odbiorczej w ciągu kilku minut. Może nawet sekundy.

Jeśli nie możesz go znaleźć w folderze ze spamem, a od złożenia zamówienia minęła ponad godzina, skontaktuj się z nami .

Przez pomyłkę zamówiłem dwukrotnie ten sam produkt, co zrobić?

Jeśli przypadkowo złożyłeś 2 identyczne zamówienia lub przez pomyłkę zamówiłeś przedmiot dwa razy i chciałbyś wprowadzić zmiany w zamówieniu przed jego wysłaniem, natychmiast skontaktuj się z nami .

Jeśli już wysłaliśmy, zawsze możesz zwrócić przedmiot (y) w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy bez zadawania pytań.

Jak mogę sprawdzić stan/status mojego zamówienia?

O każdym etapie realizacji zamówienia, oraz zmianie jego statusu informujemy w wiadomościach mailowych na e-mail podany w trakcie składania zamówienia, jeśli masz problem w odnalezieniu tych wiadomości, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce pocztowej.

Posiadając konto w naszym sklepie, możesz sprawdzić status zamówienia logując się do panelu klienta. Jeżeli nie chcesz się logować przejdź do odnośnika moje konta i w sekci " sprawdź status swoje zamówienia" podaj adres email oraz numer zamówienia, następnie zostanie wyświetlony aktualny status.

Jeśli zamówienie zostało złożone telefonicznie lub masz dodatkowe pytania, możesz się z nami skontaktować poprzez maila, chat dostępny na naszej stronie lub dzwoniąc pod numer infolinii (22) 247 85 85

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Jeśli pomylisz się podczas składania zamówienia, możesz skorzystać z możliwości anulowania zakupu poprzez kontakt z nami drogą mailową, bądź telefonicznie pod nr infolinii (22) 247 85 85

Może zaistnieć sytuacja, że opcja ta jest dla klientów niedostępna. Dzieje się tak, ponieważ zamówienie można anulować jedynie na wczesnym etapie jego realizacji, tzn. zanim zmieni się status Twojego zamówienia na: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki" lub "Wysłane".

Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?

Dostępność każdego z towaru, możesz sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o jego dostępności w danej chwili lub czasie dostawy.

Czym jest numer zamówienia, gdzie go znajdę, oraz dlaczego warto z niego korzystać?

Numer zamówienia to unikalny numer, który otrzymuje każde Twoje zamówienie, widnieje on w postaci ORD*****.

Umożliwia on szybkie odnalezienie Twojego zakupu, co jest przydatne, jeśli masz pytania do zamówienia i chcesz w tej sprawie skontaktować się z nami.

Znajdziesz go w powiadomieniu e-mail, po złożeniu zamówienia, oraz na swoim koncie w zakładce "zamówienia"

Gdzie sprawdzić czas dostawy wybranego towaru?

Czas dostawy znajduje się na naszej stronie, widnieje na karcie każdego z produktów.

W zależności co wybierzesz, czas dostawy może się różnić między poszczególnymi produktami dodanymi do jednego zamówienia.

Czy zamówienie zostanie wysłane jedną przesyłką?

Zawsze staramy się wysłać zamówienie jedną przesyłką, jeśli jest to możliwe. W przypadku gdy produkty z Twojego zamówienia mają różne czasy dostawy, mogą zostać rozłożone na oddzielne przesyłki, o czym zostaniesz poinformowany i dostaniesz do każdej z nich osobny list przewozowy.

W przypadku zamówień pobraniowych gdy, Twoje zamówienie zostanie wysłane więcej niż jedną przesyłką, wartość pobrania zostanie rozłożona proporcjonalnie do wartości przedmiotów w paczce.

Potrzebuję otrzymać zamówienie w określonym terminie, czy produkty z zamówienia są na waszym staniem magazynowym?

Produkty z naszego magazynu zazwyczaj wysyłane są w przeciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku artykułów wysyłanych przez producenta szacowany czas wysyłki podany jest na naszej stronie, na karcie produktu.

Jeśli masz ograniczenia czasowe w realizacji zamówienia lub chcesz się upewnić że zamówienie zostanie dostarczone w wyznaczonym przez ciebie przedziale czasowym, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, poprzez maila lub dzwoniąc pod numer infolinii (22) 247 85 85

Nie mogę znaleźć produtku który mnie interesuje.

Cały czas wprowadzamy do sprzedaży nowy asortyment. Jeśli potrzebujesz produktu, którego nie możesz znaleźć, skontaktuj się z nami, sprawdzimy jego dostępność.

Czy mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?

Jeśli chcesz dokonać zmian ilości towaru z zamówienia, bądź dodać, czy tez usunąć produkty, prosimy o skontaktowanie się z nami, poprzez maila, bądź też telefonicznie.

Gdy zamówienie jest już złożone, nie możemy zagwarantować, iż zmiany będą dokonane, jest to uzależnione na jakim jest ono etapie.

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

XXLgastro nie narzuca minimalnej wartości zamówiennia. Realizujemy wszystkie zamówienia, te małe oraz te duże.

Czy mogę szybko zamówić ponownie produkty z mojego poprzedniego zamówienia?

Udostępniamy możliwość szybkiego zamówienia ( reorder) produktów z poprzednio złożonych zamówień, o ile produkty te są dostępne. Aby wykonać zamówienie musisz zalogować się na swoje konto, odszukać zamówienie, które chcesz zamówić ponownie oraz kliknąć "Zamów ponownie"

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Dbając o satysfakcje naszych klientów, udostępniamy im wiele metod płatności takich jak;

  1. Tradycyjny przelew bankowy
  2. Systemem szybkich płatności Dotpay oraz Paypal
  3. Blik
  4. Pobranie (do 5000 PLN)
  5. Kartą
  6. Leasing (dla firm)
  7. Odroczony termin płatności (metoda ta jest dostępna dla stałych klientów oraz instytucji publicznych)
Gdzie sprawdzę status swojej płatności?

Zwykle status płatności zmienia się po kilku minutach (w przypadku płatności kartą, szybką płatnością)

Przy płatności tradycyjnym przelewem lub wyborem przesyłki pobraniowej, status płatności zmieni się wraz z zaksięgowaniem wpłaty na naszym koncie.

Jeśli status ten nie zmienia się mimo wpłaty, sprawdź czy pieniądze na pewno zostały pobrane z Twojego konta.

Czy mogę skorzystać z odroczonego terminu płatności?

Umożliwiamy składanie zamówień z odroczonym terminem płatności wyłącznie jednostkom budżetowym oraz stałym klientom, dla których został przyznany limit kredytowy.

Czy jest możliwość zakupów poprzez Leasing?

Oferujemy leasing jako metodę płatności, jeśli zamówienie przewyższa sumę 1000 PLN oraz jego wartość nie przewyższa 50 000 PLN.

Partnerem leasingowym firmy XXLGastro jest firma LeaseLink.

Nie możemy anulować, modyfikować ani przyjmować zwrotów wynajmowanych przedmiotów po podpisaniu umowy. Jeśli szukasz leasingu z zewnętrzną firmą leasingową inną niż LEASELINK, skontaktuj się z nami, mailowo, bądź telefonicznie.

Jaki rodzaj leasing oferujemy?

Leasing operacyjny ( do 50 000 zł)
Jest to najpopularniejszy, najczęściej spotykany rodzaj leasingu. Charakteryzuje się prostotą księgowania i korzyściami podatkowymi. Korzystający dokonuje wstępnej opłaty leasingowej w wysokości od 10 % do max 40 % po czym płaci raty leasingowe (miesięcznie lub kwartalnie) przez wybrany okres (od 18 do 48 miesięcy). Po zakończeniu umowy Korzystający wykupuje sprzęt za uprzednio ustaloną kwotę.

Pożyczka leasingowa ( do 20 000 zł)
Stosownie do regulacji podatkowych dla krótkich okresów (od 3 do 18 miesięcy). Wpłata własna wynosi od 5% do max 40 %

Od operacyjnego różni się tym, że Leasingobiorca otrzymuje od razu fakturę na pełną wartość sprzętu a tym samym może zaliczyć ją do kosztów i odliczyć VAT (który w całości uiszcza na rzecz leasingodawcy wraz z pierwszą ratą).

Czy XXLgastro ma bezpieczne środowisko płatności?

Tak. Zaraz po rozpoczęciu realizacji transakcji przejdziesz do bezpiecznego środowiska internetowego. W ten sposób inni nie mogą oglądać tego, co robisz w danej chwili. Informacje o Twoich transakcjach zostaną zaszyfrowane za pośrednictwem połączenia SSL. Bezpieczne połączenie SSL można rozpoznać po zielonej kłódce w przeglądarce.

Na jaki rachunek mam dokonać płatności?

Nasze dane bankowe są następujące;

IBAN: PL 06 1050 1025 1000 0090 3114 3853
Bank: ING Bank Śląski SA
SWIFT / BIC: INGBPLPW

W przypadku transakcji w EURO należy użyć następującego numeru konta; PL81 1050 1025 1000 0090 3114 3861

Dokonując płatności, zawsze podawaj swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia

Jakie karty kredytowe akceptujecie?

Akceptujemy karty VISA, MasterCard, American Express i Discover.

Czy dostanę fakturę VAT robiąc zakupy w XXLgastro?

Wszystkie potrzebne i poprawne dane do faktury VAT należy podczas składania zamówienia.

Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, który podajesz podczas rejestracji lub składania zamówienia. Jeśli zmieniasz adres e-mail – powiadom nas o tym pisemnie lub mailowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres e-mail będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.

Jeśli masz problem w odnalezieniu tych wiadomości, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce pocztowej.
Możesz także pobrać FV z naszej strony, logując się na swoje konto.

Jeśli masz pytania dotyczące wystawiania/korekty wystawionej faktury, bądź chciałbyś uzyskać jej duplikat prosimy o kontakt z nami, mailowo, bądź telefonicznie.

Pamiętaj, że FV jest wystawiana na takie dane, jakie wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd skontaktuj się z nami.
Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić.
Pamiętaj, że FV jest wystawiana na takie dane, jakie wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.

Jak mogę otrzymać zwrot środków, za anulowane/niezrealizowane/zwrócone zamówienie?

Po anulowaniu/niezrealizowaniu/zwróceniu zamówienia środki zostaną zwrócone na Twoje konto, poprosimy Cie wtedy mailowo, o podanie nr konta, wraz z danymi, na które mamy je przelać. Warunkiem dokonania zwrotu, jest mailowe potwierdzenie otrzymania od nas faktury korygującej.

Czy wystawiacie paragon?

Nie, nie wystawiamy. Dla wszystkich zakupów w naszym sklepie wystawiana jest faktura VAT bez względu na typ klienta.

Kiedy otrzymam fakturę za zamówienie?

W przypadku zamówień opłaconych z góry faktura zostanie wysłana do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania środków. W przypadku zamówień pobraniowych faktura została wysłana w dniu wydania paczki.

Dokonuje zakupu w imieniu firmy z innego kraju europejskiego, czy mogę dokonać zakupu ze stawką 0 % VAT

Tak, oczywiście. Wszyscy kontrahenci Europejscy, którzy są aktywnymi płatnikami VAT oraz widnieją w bazie VIES jako aktywne podmioty mogą dokonywać zakupów ze stawką 0 %. Weryfikacja stawki podatku VAT odbywa się automatycznie po wpisaniu VAT ID podczas składania zamówienia. W przypadku gdy stawka VAT nie zmieni się na 0 %, a jesteś pewien że Twoja firma spełnia wszystkie wymagania, skontatkuj się z nami. Jednym z warunków otrzymania 0 % VAT jest także dostawa towarów poza terytorium Polski, na terenie Państw UE.

Dostawa i koszt
Jakie metody wysyłki oferujecie?

Odwiedź naszą stronę Dostawa, by uzyskać więcej informacji na temat dostępnych opcji wysyłki.

Czas realizacji zamówienia i czas otrzymania paczki

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie. Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h, w zależności od dostępności na naszym magazynie.

Zamówienia wysyłąne są za pośrednictwem Kuriera oraz Paczkomatów InPost, jak i do punktów odbioru Żabka, Ruch, Orlen, Poczta Polska.

Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania środków na naszym koncie.

W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?

W momencie dostarczenia przesyłki do wybranego paczkomatu otrzymasz smsem powiadomienie wraz z kodem odbioru (6 cyfr). Po otrzymaniu kodu udaj się do wybranego Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką. Więcej informacji znajdziesz na stronie firmy InPost:

https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie.

Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach inpost?

Produkty zamówione za pośrednictwem naszego sklepu mogą zostać wejście do Paczkomatów 24/7 firmy InPost.

Do paczkomatów towary są towary o maksymalnym wymiarze 41x38x64cm

Wiadomość o planowanym terminie dostarczenia zamówienia do paczkomatu zostanie wysłana za pośrednictwem poczty. Towar na odbiór przez kolejne 48 godzin od chwili umieszczenia paczek w paczkomacie odbiorczym.

Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?

. Odbiór przesyłki w Punkcie i od Kuriera.
Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego. Pudełko powinno być szczelnie zamknięte oraz nie posiadać śladów uszkodzenia. Jeśli przesyłka jest nieuszkodzona, podpisz list przewozowy. Gdy wygląd zewnętrzny opakowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, odmów przyjęcia przesyłki lub sprawdź przy kurierze jej zawartość (patrz niżej). Gdy stan opakowania zewnętrznego wzbudza twój niepokój sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera / pracownika punktu. Otwórz przesyłkę i sprawdź przy kurierze, czy otrzymane produkty są kompletne i nieuszkodzone. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu przesyłki, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Wypełnij wszystkie pola formularza oraz zaznacz uszkodzenie opakowania zewnętrznego - jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody. Pamiętaj o odebraniu jednego egzemplarzu wypełnionego protokołu.

2. Odbiór przesyłki z Paczkomatu Inpost
Uszkodzenie przesyłki, którą odbierasz w paczkomacie możesz zgłosić jeszcze jeszcze przy Paczkomacie - maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy nie masz żadnych zastrzeżeń do przesyłki. Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na zgłoszenie bezpośrednio na stronie przewoźnika Inpost.

Nie dotarło do mnie zamówienie, co zrobić?

Jeśli zamówienie do Ciebie nie dotarło, najpierw upewnij się czy zostało opłacone, jeśli wybrałeś płatność tradycyjnym przelewem oraz, czy czas dostawy podany w ofercie rzeczywiście minął.

Skontaktuj się z nami i poproś o wyjaśnienie opóźnienia wysyłki oraz numer do śledzenia przesyłki lub potwierdzenie jej nadania.

Dlaczego dostawa mojego zamówienia jest opóźniona?

W związku z bardzo dużą liczbą zamówień, czas ich realizacji może się wydłużyć. Robimy wszystko, aby paczka dotarła do Ciebie możliwie najszybciej. Jak tylko Twoje zamówienie wyruszy z naszego magazynu - wyślemy informację mailem. W mailu wskażemy też link do śledzenia przesyłki. Status zamówienia można również sprawdzić na Koncie Klienta.

Jakie są koszty transportu?

W celu wyliczenia kosztów transportu prosimy o dodanie wybranych Towarów do Koszyka (nie wiąże się to ze złożeniem zamówienia, za które trzeba zapłacić). W Koszyku, w zależności od formy zapłaty, zostaną wyliczone wszelkie koszty transportu oraz łączna wartość zamówienia.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Termin wysyłki towarów ze sklepu internetowego uzależniony jest od kilku czynników:

Dostępności produktów - statusy dostępności towarów widoczne są na karcie produktów.

Sposobu płatności - jeśli zależy Ci na czasie zdecyduj się na szybką płątność – wtedy zamówienie zostanie niezwłocznie wysłane.

Sposobu dostarczenia towaru, kurier, paczkomat, punkt odbioru, transport paletowy.

Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz natomiast wiadomość smsa/maila z podanym terminem dostawy zamówienia i linkiem śledzącym, gdy paczka opuści nasz magazyn

Czy mogę śledzić wysyłkę mojego zamówienie?

Tak. Kiedy Twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz e-mailem unikalny numer śledzenia. Po otrzymaniu tego numeru śledzenia możesz sprawdzić aktualny status swojej przesyłki.

Dlaczego naliczana jest opłata za wysyłkę, gdy jeden z przedmiotów dodanych do koszyka miał darmową wysyłkę?

Koszty wysyłki są obliczane na podstawie pojedynczych sztuk. Z tego powodu dodanie produktów bez bezpłatnej wysyłki do koszyka spowoduje dodanie opłaty za wysyłkę do zamówienia.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak! Poza Polską wysyłamy na terenie całej Europy, a także możemy zorganizować transport poza Europę. Prosimy o kontakt telefoniczny w celu uzyskania wyceny

Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić przedmiot?

Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania i musi posiadać oryginalne opakowanie. Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie (meble ze stali nierdzewnej).

Klient, będący przedsiębiorcą zostaje obciążony oOpłata ta zostanie odjęta od sumy wartości zwrotu produktu. Opłatą manipulacyjną wynoszącą 25% sumy brutto zwracanego produktu na podstawie noty obciążeniowej

W jaki sposób i gdzie mogę zwrócić przedmiot?

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Jest on dostępny w zakładce Moje konto lub na stronie głównej (zakładka zwroty i reklamacje) i wysłać go na [email protected]. Użyj wytrzymałego opakowania do zapakowania swojego produktu. Wydrukuj internetowy formularz zwrotu i umieść go w opakowaniu. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez nas zwrotu, pieniądze będą na twoim koncie.

Czy mogę zwracać meble ze stali?

Nie. Meble meble ze stali nierdzewnej nie podlegają zwrotom. Są one wykonywane pod konkretne zamówienie według specyfikacji klienta, i nie ma możliwości dokonania ich zwrotu.

Jak mogę zgłosić reklamacje lub sprawdzić jej status?

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Reklamację można zgłosić wysyłając wypełniony formularz reklamacyjny na adres [email protected]. Znajdziemy go na stronie głównej w zakładce zwroty i reklamacje lub logując się do swojego konta klienta. W przesłanym formularzu powinny znaleźć się takie dane jak: nr zamówienia, opis usterki, telefon kontaktowy.

Aktualny status reklamacji można sprawdzić poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z działem serwisu.

Co jest potrzebne przy składaniu reklamacji w ramach gwarancji?

Do złożenia takiej reklamacji potrzebujemy: dokument dowodu zakupu, dokładny opis uszkodzenia, protokół uruchomienia (w przypadku urządzeń), wypełniony formularz reklamacji. W przypadku urządzeń oznaczonych numerami seryjnymi należy podać także ten numer.

Dostałem uszkodzony towar w dostawie. Co robić?

W przypadku szkody transportowej powinna być ona zgłoszona przewoźnikowi przy odbiorze towaru. Jeżeli towar posiada uszkodzone opakowanie stan towaru powinien zostać skontrolowany przy odbiorze, a adnotacja o przyjęciu uszkodzonego towaru naniesiona na list przewozowy bądź dokument CMR. Należy spisać protokół szkody i wykonać dokumentację zdjęciową. W przypadku szkody ukrytej, powinna być ona zgłoszona niezwłocznie po jej zauważeniu. Na odbiorcy przesyłki spoczywa obowiązek udowodnienia, że szkoda nie powstała w czasie od przyjęcia przez niego przesyłki do zgłoszenia jej do XXLgastro. W przypadku braku spisanego protokołu szkody w dniu otrzymania przesyłki reklamacja może zostać z automatu odrzucona i jej zasadność nie będzie dalej rozpatrywana.

Dostarczono mi nieprawidłowy artykuł, co robić?

Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę.

Prosimy o kontakt z nami a następnie odbierzemy od ciebie nieprawdiłowo doręczony produkt i wymienimy na prawidłowy.

Przepraszamy za niedogodności

Gwarancja
Na czym polega gwarancja zakupionych przedmiotów?

Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych jest posiadanie faktury zakupu. XXLGastro nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne, powstałe w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem oraz usterki powstałe po okresie objętym gwarancją producenta. Sprzedawca przyjmujący reklamację od konsumenta ma 14 dni na ustosunkowanie się do przedstawionego w niej żądania.

Ile czasu trwa gwarancja na mój towar?

Standardowa gwarancja na nasze produkty wynosi 2 lata. Dotyczy to wszystkich urządzeń, chyba że podano inaczej. W wielu przypadkach oferujemy dłuższe gwarancje. Informacja tą sprawdzisz na stronie produktu lub w katalogu online.

Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia mechaniczne?

Niestety nie, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych urządzenia.

Jakie dokumenty muszę mieć aby ubiegać się o gwarancje?

Dokumentem uprawniającym do bezpłatnej usługi gwarancyjnej jest posiadanie faktury zakupu wraz z oryginalną kartą gwarancyjną, jeśli była wydana oraz (w przypadku urządzeń) podpisany protokół uruchomienia (instalacji).

Jakich wad, defektów i uszkodzeń nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje:

  1. odbarwień i trwałości koloru,
  2. uszkodzeń obicia powstałych wskutek działania wody,
  3. usterek powstałych wskutek użycia nieoryginalnych produktów
  4. reklamacji bez dowodu zakupu,
  5. uszkodzeń powstałych wskutek niezgodnego z instrukcją lub niewłaściwego użytkowania,
  6. normalnego zużycia w eksploatacji,
  7. uszkodzeń powstałych wskutek nieprawidłowej konserwacji, zaniedbania lub wypadku,
  8. uszkodzeń powstałych w związku z przeróbką dokonaną samodzielnie, bez autoryzacji
  9. wad zgłoszonych ponad 2 miesiące od ich stwierdzenia.
Jak zapakować produkt, aby wysłać go do naprawy?

Jeśli tylko posiadasz oryginalne opakowanie producenta, warto z niego skorzystać.Opakowanie producenta warto jest włożyć w jeszcze jeden karton – wówczas uchronimy je od uszkodzeń i będzie mogło być wykorzystane w razie następnej konieczności serwisowania sprzętu.

Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania producenta, o zabezpieczenie musisz zadbać we własnym zakresie. Najważniejszym i najdroższym elementem przesyłki jest sam produkt, dlatego należy dołożyć staranności, aby go właściwie zapakować – tu nie ma miejsca na kompromisy.

Jakie są warunki naprawy?

Możesz skontaktować się z nami w sprawie naprawy zarówno w okresie gwarancyjnym producenta, jak i poza nim. W okresie gwarancyjnym producenta usługa ta jest bezpłatna.

Możesz również skontaktować się z nami gdy na urządzenie nie obowiązuje już gwarancja producenta. Za usługę pogwarancyjną musisz zapłacić. Sprawdzami Twój produkt i przygotowujemy ofertę wraz ze szczegółową wyceną. Na tej podstawie możesz zdecydować, czy chcesz go naprawić, czy nie.

Czy wykonujecie naprawy pogwarancyjne?

Tak. W tym celu najszybszą formą jest kontakt telefoniczny z naszym działem serwisu pod adresem [email protected] lub kontakt telefoniczny. W tym przypadku również potrzebny jest dokładny opis uszkodzenia.

Serwis
Czy świadczycie Państwo dodatkowe usługi serwisowe?

Tak! Świadczymy usługi napraw pogwarancyjnych, robimy przeglądy sprzętów gastronomicznych, podłączenia urządzeń, zorganizujemy też wniesienie sprzętu. Każda z takich usług rozpatrywana jest indywidualnie, dlatego zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszym działem serwisu.

Czy świadczycie Państwo szkolenia posprzedażowe / produktowe?

Tak! Naszym celem jest zapewnienie Klientom kompleksowego wsparcia i dostarczenia innowacyjnych rozwiązań. Chętnie dzielimy się wiedzą z zakresu obsługi i funkcjonalności sprzętów. Klient może mieć zatem pewność, że każde szkolenie zostało bardzo starannie opracowane i przygotowane.

Czy mogę zamówić serwis moich urządzeń?

Tak! W tym celu prosimy o kontakt mailowy [email protected]. Prosimy o podanie jak największej ilości szczegółów: ilość i rodzaj sprzętu, zakres prac etc. Skontaktujemy się z Państwem i i ustalimy wszystkie szczegóły

Co to jest protokół uruchomienia?

Jest to dokument potwierdzający instalację i podłączenie urządzenia przez autoryzowanego technika, który posiada odpowiednie uprawnienia. Podłącza on urządzenie, sprawdza jego poprawne działanie i szkoli użytkownika z zakresu obsługi.

Firma
Jak mogę się kontaktować?

Możesz do nas zadzwonić pod numer (22) 247 85 85 lub wysłać emial na adres [email protected]

Gdzie mieści się firma?

Nasze biuro znajduje się przy ulicy Grzybowskiej 78 w Warszawie.

Jakie są dane konta bankowego?

Numer konta: 06 1050 1025 1000 0090 3114 3853
Nazwa banku: ING Bank Śląski SA
IBAN: PL 06 1050 1025 1000 0090 3114 3853
SWIFT / BIC: INGBPLPW

Jakie są dane firmy?

XXLgastro International Trading Sp. z oo
Firma zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Warszawa, HRB
Numer KRS: 665310
Rejestr Gospodarki Narodowej: 366662737
Numer Identyfikacji Podatkowej: 5213769744
Numer BDO: 000131726

Informacje kontaktowe
Kontakt z nami
Wyślij
*Wymagane pola