Jesteś niezadowolony ze swojego zakupu? W takim przypadku możesz nas poinformować w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, poprzez internetowy formularz zwrotu. Następnie otrzymasz kolejne 14 dni na zwrot.
Bardzo ważne jest, aby zarówno produkt jak i opakowanie były oryginalnym stanie (jeżeli jest to możliwe). Oglądaj produkt tak, jak byś to robił w sklepie. Na przykład: wyjmij garnek z pudełka I obejrzyj go z każdej strony, ale w nim nie gotuj.
Zobacz poniżej, jak sprawdzamy zwrócony produkt.
Zwrot 100%
Zwrot 75%
Kompetny, w orygnialnym stanie i opakwaniu
Niekompletny i/lub bez pudełka
uszkodzony
Jak działa proces zwrotu?
Wypełnij formularz zwrotu i włóż do pudełka.
Dobrze zapakuj swój produkt.
Wyślij kurierem.
W ciągu 7 dni od otrzymania przez nas produktu, otrzymasz zwrot środków.
Jak zwrócić produkt?
Zarejestruj swój zwrot poprzez internetowy formularz zwrotu i wyślij go na info@xxlgastro.pl.
Użyj wytrzymałego opakowania do zapakowania swojego produktu. Wydrukuj internetowy formularz zwrotu i umieść go w opakowaniu.
Zwróć przesyłkę w placówce pocztowej.
W ciągu 7 dni roboczych od zwrotu, pieniądze będą na twoim koncie! Zamiast zwrotu chcesz wymiany? Przeczytaj poniżej jak działa proces wymiany.
Chcę zwrócić dużą lub ciężką paczkę
Czy twój produkt jest cięższy niż 30 kg i / lub większy niż 175 x 78 x 55 centymetrów? Wtedy możemy pomóc kurierem. Współpracujemy z dużą siecią kurierów.
Wypełnij internetowy formularz zwrotu i w przeciągu dwóch godzin otrzymasz wiadomość czy twój produkt spełnia wymagania. Następnie ustalimy, którego dnia kurier mógłby przyjechać i odebrać produkt. Możesz również zmienić dzień odbioru na taki, jaki ci pasuje, drogą mailową lub telefoniczną.
Przed ustaloną datą odbioru, należy odłączyć urządzenie i usunąć z niego wszystkie płyny.
Po odbiorze, czas powrotu przesyłki do XXLgastro może wynosić do 5 dni roboczych, a czas zwrotu pieniędzy do 7 dni.
Jak działa zwrot środków?
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania produktu, zwrócimy koszt zakupu na to samo konto, z którego zapłacono. Jeżeli nie posiadamy numeru konta, skontaktujemy się z tobą. Jeżeli pieniądze mają zostać zwrócone na inne konto, prosimy poinformować nas z wyprzedzeniem.
W tym samym czasie otrzymasz od nas fakturę korygującą, w celu korekty dla twojej administracji. Nie otrzymałeś faktury kredytowej? Po prostu wyślij do nas emaila i wszystko dokończymy drogą mailową.
Zmieniłem zdanie i chcę zatrzymać swój produkt
Cieszymy się, że udało się rozwiązać problem! Nie musisz anulować swojego zwrotu. Twój zwrot automatycznie wygaśnie jeżeli nie zwrócisz produktu w ciągu 14 dni od zarejestrowania.
Mój produkt jest wadliwy lub niekompletny
Po dostawie twój produkt nie działa tak, jak powinien?
Zalecamy najpierw przeczytać instrukcję obsługi. Być może problem można rozwiązać samemu i z produktu będzie można od razu korzystać, bez konieczności zwrotu.
W większości przypadków instrukcja jest zamieszczona w opakowaniu. Wiele produktów posiada też instrukcję, którą można pobrać ze strony internetowej.
Nie udało się rozwiązać problemu? Postępuj z poniższymi krokami.
Czy twój produkt posiada uszkodzenia?
Nasze produkty są pakowane jak najlepiej, ale produkty mogą zostać uszkodzone w czasie transportu. Z przyjemnością pomożemy rozwiązać problem!
Ważne jest, aby wypełnić protokół od firmy kurierskiej. W celu uzyskania jak najlepszej obsługi serwisowej, zalecamy wypełnić protokół tego samego dnia! W przypadku kiedy jest to niemożliwe, będziesz mieć 7 dni, od momentu otrzymania produktu, na wypełnienie i wysłanie protokołu.
Wyraźnie zaznacz, że produkt został uszkodzony w trakcie transportu. Prosimy również o zrobienie zdjęć opakowania/uszkodzeń, abyśmy mogli je dodać do naszego dochodzenia.
Wyjątki
Niektóre produkty nie są objęte zwrotami. Do taki produktów zalicza się:
Płyny lub żywność, których opakowania zostały otworzone Vouchery, kredyt sklepowy i karty podarunkowe.
Produkty wykonane specjalnie dla ciebie. Na przykład meble ze stali nierdzewnej robione na wymiar.
Nie możemy zwracać pieniędzy za usługi wykonane przez naszych kurierów i serwisantów. Przykłady: Koszty instalacji.
Specjalne usługi transportowe np. usługi typu ‘white gloves’.
Formularze
W przypadku zwrotu lub reklamacji produktu prosimy o wypełnienie oraz przesłenia formularza:
Wypełniony formularz prosimy o przesłanie: na adres email: info@xxlgastro.pl lub pocztą na adres firmy: XXLgastro International Trading Sp. z o.o. ul. Domaniewska 37A lok. 324, 02-672 Warszawa