• Lorem ipsum
Kariera w XXLgastro

XXLgastro International Trading Sp. z o.o to jeden z wiodących dostawców wyposażenia gastronomii. Oferujemy profesjonalne urządzenia oraz kompleksowe wyposażenie wszelkiego rodzaju punktów gastronomicznych. Oferujemy ponad 50.000 artykułów uznanych światowych producentów.

W związku z powiększeniem obszaru działalności naszej firmy poszukujemy ambitnych pracowników na stanowiska:

Specjalista/ka ds. obsługi posprzedażowej


Co będziesz robić?


  • Sprawiać, że klient będzie zadowolony
  • Łączyć dział finansowy z działem handlowym
  • Organizować transporty na terenie kraju i międzynarodowe
  • Sygnalizować utrudnienia i udzielać rad, gdy będzie to konieczne.
  • Pomagać klientom w zakupie sprzętu gastronomicznego przez stronę internetowa,
  • Pomagać w rozpatrywaniu reklamacji, udzielać odpowiedzi na pytania, wyjaśniać niejasności przy realizacji zamówień składanych w ramach obsługi posprzedażowej.
  • Zapewniać optymalny przepływ informacji pomiędzy wszystkimi zaangażowanymi członkami zespołów.

Wymagania:


  • Dbanie o poziom jakości usług XXLgastro
  • Przestrzeganie standardów profesjonalnej obsługi klienta,
  • Znajomość zagadnień z zakresu logistyki i zamówień towarów,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Mile widziana znajomość branży HORECA,
  • Posiadasz empatię i nie panikujesz w trudnych sytuacjach,
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji pod presją zadań i czasu
  • Zaangażowanie, kreatywność, samodzielność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)

Zespół


Dział składa się z członków, którzy odpowiadają za wierzycieli, stan magazynowy, fakturowanie i dostawców. Będziesz częścią zespołu składającego się z 7 osób, które codziennie starają się, aby każdy dzień w XXLgastro był coraz lepszy.


Jak będzie wyglądać twój dzień?


Po filiżance przepysznej kawy włączysz swój komputer. Na oddzwonienie oczekuje 9 klientów. Około 30 e-maili czeka na odpowiedź. Pracowity dzień!

Szybko się przełączasz i decydujesz się oddzwonić do 3 klientów, którzy napisali e-maila. W ten sposób oczekujący klienci szybciej uzyskają pomoc

Po drugiej kawie zadzwoni telefon. To klient, który chce się dowiedzieć gdzie jest jego paczka, której spodziewał się dzisiaj otrzymać. Kontaktujesz się z firmą transportową i przekazujesz informacje klientowi. Dodatkowo napiszesz e-maila, w którym podziękujesz klientowi za miłą rozmowę i że udało Ci się pomoc. To zagwarantuje uśmiech na jego twarzy. Do następnej rozmowy!


Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie po okresie próbnym - umowa o prace
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość zdobywania doświadczeń poprzez współpracę z klientami i dostawcami firmy.
  • Pracę w dni robocze od godziny 8 - 16 (biuro zlokalizowane w okolicy Galerii Mokotów)
  • Prywatne opiekę medyczną
  • Zniżka na wszystkie produkty z naszej oferty
  • 26 dni urlopu. Jeżeli obiecasz, że wrócisz
  • Miejsce na nowe inicjatywy i pomysły. Zawsze jesteśmy na nie otwarci, niezależnie od tego czy pracujesz z nami tydzień, miesiąc czy rok.

Pracownik handlu B2B


Co będziesz robić?


  • Jesteś centralnym punktem naszych klientów biznesowych i pomagasz im od A do Z, gdy chodzi o pytania, reklamacje i zwroty.
  • Po zapoznaniu się ze wszystkimi informacjami od klienta, udzielasz mu najlepszej rady i odpowiednią ofertę cenową.
  • Konsultujesz zarządzanie kredytami na temat warunków płatności i opcji kredytowych, aby lepiej pomóc swoim klientom.
  • Centralizujesz całą informację dla swojego klienta i regularnie kontaktujesz się z działem Zamówień i Logistyki odnośnie cen, dostępności i metod dostarczenia. Jak do tego podchodzisz?
  • Na telefonie zawsze jesteś w najlepszej formie, zarówno podczas miłej rozmowy jak i trudnych negocjacji.
  • Lubisz uczyć się o sprzedaży, naszych produktach i rynku.
  • Wykorzystujesz swoje wyśmienite umiejętności komunikacyjne i handlowe, aby stworzyć najlepszą ofertę.
  • Stawiasz satysfakcję klientów na szczycie swojej listy priorytetów i odpowiednio postępujesz podczas swoich rozmów.
  • Zadziwiasz swoich klientów swoją niesamowitą obsługą i wiedzą o naszym wyposażeniu.

Zespół


Oczywiście nie będziesz pracować samemu. Zespól składa się z kierownika sprzedaży, 4 pracowników handlowych, kierownika zamówień i pracownika back-office.

Z filiżanką dobrej kawy w dłoni możesz dyskutować o wczorajszych wynikach z kolegami z działu. Pora sprawdzić swoje maile. Tak, masz zgodę na 4 oferty cenowe z wczoraj – świetnie Ci idzie. Informujesz kolegę z działu Zamówień i Logistyki o terminie dostawy. Zamówienie zostanie dostarczone już jutro. Od razu dzwonisz do swojego klienta, aby przekazać dobrą wiadomość. Nieźle! Teraz następny klient.

Po zapracowanym poranku będziesz zmęczony: po prostu zjedz coś razem z kolegami. Porozmawiacie o swoim weekendzie i najlepszej ofercie jaką udało Ci się zrobić rano. Twoja skrzynka będzie całkowicie zapełniona w czasie lunchu. Pora ustalić priorytety. Najpierw pomagasz swojemu sąsiadowi przygotować ofertę cenową na duże zamówienie. Potem zadzwoń do nowego klienta i opowiedz mu wszystko o XXLgastro i sprawdź pozostałe zapytania z dzisiaj.

Zakończysz dzień porównując ostatnie oferty. Jutro czeka nowy dzień na kolejne działania.


Czego od ciebie wymagamy?


  • Posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży.
  • Mówisz płynnie po polsku.
  • Jesteś nastawiony na osiąganie targetu i zawsze chcesz być w tym najlepszy.
  • Jesteś zawodnikiem drużynowym i czerpiesz energię z pomagania swoim kolegom.
  • Podejmujesz inicjatywę i nie boisz się zasadniczych pytań.
  • Posiadasz ponadprzeciętną wiedzę o wyposażeniu kuchennym i chciałbyś nauczyć się więcej.

Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie po okresie próbnym - umowa o prace
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość zdobywania doświadczeń poprzez współpracę z klientami i dostawcami firmy.
  • Pracę w dni robocze od godziny 8 - 16 (biuro zlokalizowane w okolicy Galerii Mokotów)
  • Prywatne opiekę medyczną
  • Zniżka na wszystkie produkty z naszej oferty
  • 26 dni urlopu. Jeżeli obiecasz, że wrócisz
  • Miejsce na nowe inicjatywy i pomysły. Zawsze jesteśmy na nie otwarci, niezależnie od tego czy pracujesz z nami tydzień, miesiąc czy rok.

Junior account manager B2B

Jako Account Manager w XXLgastro doradzasz naszym klientom biznesowym i budujesz z nimi relacje.


Co będziesz robić?


  • Wiesz wszystko o kliencie i będziesz udzielać im dobrych rad.
  • Przekładasz swoje rady na precyzyjnie dopasowane oferty.
  • Radzisz sobie z reklamacjami i zwrotami od swoich klientów.
  • Konsultujesz zarządzanie kredytami na temat warunków płatności i opcji kredytowych. Regularnie kontaktujesz się z działem Zamówień i Logistyki odnośnie cen, dostępności i metod dostarczenia.
  • Identyfikujesz konkretne potrzeby i opcje dla klienta. Jak do tego podchodzisz?
  • Dla Ciebie sprzedaż telefoniczna to zawód, a nie sztuczka!
  • Lubisz uczyć się o rynku i o naszych produktach
  • Stawiasz satysfakcję klientów na szczycie swojej listy priorytetów i odpowiednio postępujesz podczas swoich rozmów.
  • Zadziwiasz swoich klientów swoją niesamowitą wiedzą o sektorze horeca.
  • Kontynuujesz poprawiać swoje umiejętności sprzedażowe/produktowe poprzez szkolenia, które oferujemy.
  • Analizujesz swoje konwersacje podczas osobistych sesji szkoleniowych z trenerem. Razem odkrywacie dlaczego odnosisz tyle sukcesów i pracujesz nad poprawą niektórych punktów.

Jak może wyglądać twój dzień?


Z filiżanką dobrej kawy w dłoni dyskutujesz o wczorajszych wynikach z kolegami z działu. Potem sprawdzasz swojego maila. Masz zgodę na 4 oferty cenowe z wczoraj, świetnie Ci idzie. Twoim pierwszym zadaniem będzie kontynuowanie działań z pozostałymi ofertami. Po krótkiej chwili otrzymujesz odpowiedź od działu zamówień odnośnie twojego zapytania o dostępność nowego blendera: możesz zapewnić klientowi niezłą ofertę i szybki czas dostawy.

Dzwoni telefon. Udało Ci się rozwiązać reklamację z zeszłego tygodnia dla tego klienta I teraz składa zamówienie na 20 kostkarek do lodu. Super! Po zapracowanym poranku czas na lunch z kolegami. Dobry czas, aby porozmawiać o zeszłym weekendzie.

Po lunchu telefon dzwoni bez przerwy, a skrzynka odbiorcza jest pełna od maili. Ważny czas, żeby ustalić priorytety. Udaje Ci się wykonać zadanie z pomocą i radą doświadczonych kolegów. Kończysz dzień ostatnimi ofertami. Jutro kolejny dzień, aby zabłysnąć.


Oczekiwania


  • Jesteś na wyższym poziomie pracy i profesjonalizmu. Możliwe, że studiujesz zaocznie I nadal szukasz pracy lub że wolisz pracować po pierwszym roku albo jesteś tuż po ukończeniu.
  • Jesteś zawodnikiem drużynowym: czerpiesz przyjemność z pracy w przyjaznym zespole, w którym wszyscy doskonalą się nawzajem i lubią wyzwania.
  • Chcesz, aby twoja kariera w sprzedaży poszybowała w górę już na starcie: jesteś otwarty na rady szkoleniowca, lidera zespołu i kolegów. To zapewni postępy już od pierwszego dnia kontaktów z twoimi klientami.
  • Masz mentalność zwycięscy: chcesz być najlepszy.
  • Interesujesz się produktami, które sprzedaje XXLgastro i łatwo zdobywasz wiedzę w tym zakresie.

Oferujemy:


  • Stabilne zatrudnienie po okresie próbnym - umowa o prace
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość zdobywania doświadczeń poprzez współpracę z klientami i dostawcami firmy.
  • Pracę w dni robocze od godziny 8 - 16 (biuro zlokalizowane w okolicy Galerii Mokotów)
  • Prywatne opiekę medyczną
  • Zniżka na wszystkie produkty z naszej oferty
  • 26 dni urlopu. Jeżeli obiecasz, że wrócisz
  • Miejsce na nowe inicjatywy i pomysły. Zawsze jesteśmy na nie otwarci, niezależnie od tego czy pracujesz z nami tydzień, miesiąc czy rok.