Kariera w XXLgastro

XXLgastro International Trading Sp. z o.o to jeden z wiodących dostawców wyposażenia gastronomii. Oferujemy profesjonalne urządzenia oraz kompleksowe wyposażenie wszelkiego rodzaju punktów gastronomicznych. Oferujemy ponad 50.000 artykułów uznanych światowych producentów.
W związku z powiększeniem obszaru działalności naszej firmy poszukujemy ambitnych pracowników na stanowiska:
Specjalista/ka ds. obsługi posprzedażowej
Co będziesz robić?
- Sprawiać, że klient będzie zadowolony
- Łączyć dział finansowy z działem handlowym
- Organizować transporty na terenie kraju i międzynarodowe
- Sygnalizować utrudnienia i udzielać rad, gdy będzie to konieczne.
- Pomagać klientom w zakupie sprzętu gastronomicznego przez stronę internetowa,
- Pomagać w rozpatrywaniu reklamacji, udzielać odpowiedzi na pytania, wyjaśniać niejasności przy realizacji zamówień składanych w ramach obsługi posprzedażowej.
- Zapewniać optymalny przepływ informacji pomiędzy wszystkimi zaangażowanymi członkami zespołów.
Wymagania:
- Dbanie o poziom jakości usług XXLgastro
- Przestrzeganie standardów profesjonalnej obsługi klienta,
- Znajomość zagadnień z zakresu logistyki i zamówień towarów,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Mile widziana znajomość branży HORECA,
- Posiadasz empatię i nie panikujesz w trudnych sytuacjach,
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji pod presją zadań i czasu
- Zaangażowanie, kreatywność, samodzielność
- Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)
Zespół
Dział składa się z członków, którzy odpowiadają za wierzycieli, stan magazynowy, fakturowanie i dostawców. Będziesz częścią zespołu składającego się z 7 osób, które codziennie starają się, aby każdy dzień w XXLgastro był coraz lepszy.
Jak będzie wyglądać twój dzień?
Po filiżance przepysznej kawy włączysz swój komputer. Na oddzwonienie oczekuje 9 klientów. Około 30 e-maili czeka na odpowiedź. Pracowity dzień!
Szybko się przełączasz i decydujesz się oddzwonić do 3 klientów, którzy napisali e-maila. W ten sposób oczekujący klienci szybciej uzyskają pomoc
Po drugiej kawie zadzwoni telefon. To klient, który chce się dowiedzieć gdzie jest jego paczka, której spodziewał się dzisiaj otrzymać. Kontaktujesz się z firmą transportową i przekazujesz informacje klientowi. Dodatkowo napiszesz e-maila, w którym podziękujesz klientowi za miłą rozmowę i że udało Ci się pomoc. To zagwarantuje uśmiech na jego twarzy. Do następnej rozmowy!
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie po okresie próbnym - umowa o prace
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość zdobywania doświadczeń poprzez współpracę z klientami i dostawcami firmy.
- Pracę w dni robocze od godziny 8 - 16 (biuro zlokalizowane w okolicy Galerii Mokotów)
- Prywatne opiekę medyczną
- Zniżka na wszystkie produkty z naszej oferty
- 26 dni urlopu. Jeżeli obiecasz, że wrócisz
- Miejsce na nowe inicjatywy i pomysły. Zawsze jesteśmy na nie otwarci, niezależnie od tego czy pracujesz z nami tydzień, miesiąc czy rok.
Pracownik handlu B2B
Co będziesz robić?
- Jesteś centralnym punktem naszych klientów biznesowych i pomagasz im od A do Z, gdy chodzi o pytania, reklamacje i zwroty.
- Po zapoznaniu się ze wszystkimi informacjami od klienta, udzielasz mu najlepszej rady i odpowiednią ofertę cenową.
- Konsultujesz zarządzanie kredytami na temat warunków płatności i opcji kredytowych, aby lepiej pomóc swoim klientom.
- Centralizujesz całą informację dla swojego klienta i regularnie kontaktujesz się z działem Zamówień i Logistyki odnośnie cen, dostępności i metod dostarczenia. Jak do tego podchodzisz?
- Na telefonie zawsze jesteś w najlepszej formie, zarówno podczas miłej rozmowy jak i trudnych negocjacji.
- Lubisz uczyć się o sprzedaży, naszych produktach i rynku.
- Wykorzystujesz swoje wyśmienite umiejętności komunikacyjne i handlowe, aby stworzyć najlepszą ofertę.
- Stawiasz satysfakcję klientów na szczycie swojej listy priorytetów i odpowiednio postępujesz podczas swoich rozmów.
- Zadziwiasz swoich klientów swoją niesamowitą obsługą i wiedzą o naszym wyposażeniu.
Zespół
Oczywiście nie będziesz pracować samemu. Zespól składa się z kierownika sprzedaży, 4 pracowników handlowych, kierownika zamówień i pracownika back-office.
Z filiżanką dobrej kawy w dłoni możesz dyskutować o wczorajszych wynikach z kolegami z działu. Pora sprawdzić swoje maile. Tak, masz zgodę na 4 oferty cenowe z wczoraj – świetnie Ci idzie. Informujesz kolegę z działu Zamówień i Logistyki o terminie dostawy. Zamówienie zostanie dostarczone już jutro. Od razu dzwonisz do swojego klienta, aby przekazać dobrą wiadomość. Nieźle! Teraz następny klient.
Po zapracowanym poranku będziesz zmęczony: po prostu zjedz coś razem z kolegami. Porozmawiacie o swoim weekendzie i najlepszej ofercie jaką udało Ci się zrobić rano. Twoja skrzynka będzie całkowicie zapełniona w czasie lunchu. Pora ustalić priorytety. Najpierw pomagasz swojemu sąsiadowi przygotować ofertę cenową na duże zamówienie. Potem zadzwoń do nowego klienta i opowiedz mu wszystko o XXLgastro i sprawdź pozostałe zapytania z dzisiaj.
Zakończysz dzień porównując ostatnie oferty. Jutro czeka nowy dzień na kolejne działania.
Czego od ciebie wymagamy?
- Posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia w sprzedaży.
- Mówisz płynnie po polsku.
- Jesteś nastawiony na osiąganie targetu i zawsze chcesz być w tym najlepszy.
- Jesteś zawodnikiem drużynowym i czerpiesz energię z pomagania swoim kolegom.
- Podejmujesz inicjatywę i nie boisz się zasadniczych pytań.
- Posiadasz ponadprzeciętną wiedzę o wyposażeniu kuchennym i chciałbyś nauczyć się więcej.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie po okresie próbnym - umowa o prace
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość zdobywania doświadczeń poprzez współpracę z klientami i dostawcami firmy.
- Pracę w dni robocze od godziny 8 - 16 (biuro zlokalizowane w okolicy Galerii Mokotów)
- Prywatne opiekę medyczną
- Zniżka na wszystkie produkty z naszej oferty
- 26 dni urlopu. Jeżeli obiecasz, że wrócisz
- Miejsce na nowe inicjatywy i pomysły. Zawsze jesteśmy na nie otwarci, niezależnie od tego czy pracujesz z nami tydzień, miesiąc czy rok.
Junior account manager B2B
Jako Account Manager w XXLgastro doradzasz naszym klientom biznesowym i budujesz z nimi relacje.
Co będziesz robić?
- Wiesz wszystko o kliencie i będziesz udzielać im dobrych rad.
- Przekładasz swoje rady na precyzyjnie dopasowane oferty.
- Radzisz sobie z reklamacjami i zwrotami od swoich klientów.
- Konsultujesz zarządzanie kredytami na temat warunków płatności i opcji kredytowych. Regularnie kontaktujesz się z działem Zamówień i Logistyki odnośnie cen, dostępności i metod dostarczenia.
- Identyfikujesz konkretne potrzeby i opcje dla klienta. Jak do tego podchodzisz?
- Dla Ciebie sprzedaż telefoniczna to zawód, a nie sztuczka!
- Lubisz uczyć się o rynku i o naszych produktach
- Stawiasz satysfakcję klientów na szczycie swojej listy priorytetów i odpowiednio postępujesz podczas swoich rozmów.
- Zadziwiasz swoich klientów swoją niesamowitą wiedzą o sektorze horeca.
- Kontynuujesz poprawiać swoje umiejętności sprzedażowe/produktowe poprzez szkolenia, które oferujemy.
- Analizujesz swoje konwersacje podczas osobistych sesji szkoleniowych z trenerem. Razem odkrywacie dlaczego odnosisz tyle sukcesów i pracujesz nad poprawą niektórych punktów.
Jak może wyglądać twój dzień?
Z filiżanką dobrej kawy w dłoni dyskutujesz o wczorajszych wynikach z kolegami z działu. Potem sprawdzasz swojego maila. Masz zgodę na 4 oferty cenowe z wczoraj, świetnie Ci idzie. Twoim pierwszym zadaniem będzie kontynuowanie działań z pozostałymi ofertami. Po krótkiej chwili otrzymujesz odpowiedź od działu zamówień odnośnie twojego zapytania o dostępność nowego blendera: możesz zapewnić klientowi niezłą ofertę i szybki czas dostawy.
Dzwoni telefon. Udało Ci się rozwiązać reklamację z zeszłego tygodnia dla tego klienta I teraz składa zamówienie na 20 kostkarek do lodu. Super! Po zapracowanym poranku czas na lunch z kolegami. Dobry czas, aby porozmawiać o zeszłym weekendzie.
Po lunchu telefon dzwoni bez przerwy, a skrzynka odbiorcza jest pełna od maili. Ważny czas, żeby ustalić priorytety. Udaje Ci się wykonać zadanie z pomocą i radą doświadczonych kolegów. Kończysz dzień ostatnimi ofertami. Jutro kolejny dzień, aby zabłysnąć.
Oczekiwania
- Jesteś na wyższym poziomie pracy i profesjonalizmu. Możliwe, że studiujesz zaocznie I nadal szukasz pracy lub że wolisz pracować po pierwszym roku albo jesteś tuż po ukończeniu.
- Jesteś zawodnikiem drużynowym: czerpiesz przyjemność z pracy w przyjaznym zespole, w którym wszyscy doskonalą się nawzajem i lubią wyzwania.
- Chcesz, aby twoja kariera w sprzedaży poszybowała w górę już na starcie: jesteś otwarty na rady szkoleniowca, lidera zespołu i kolegów. To zapewni postępy już od pierwszego dnia kontaktów z twoimi klientami.
- Masz mentalność zwycięscy: chcesz być najlepszy.
- Interesujesz się produktami, które sprzedaje XXLgastro i łatwo zdobywasz wiedzę w tym zakresie.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie po okresie próbnym - umowa o prace
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość zdobywania doświadczeń poprzez współpracę z klientami i dostawcami firmy.
- Pracę w dni robocze od godziny 8 - 16 (biuro zlokalizowane w okolicy Galerii Mokotów)
- Prywatne opiekę medyczną
- Zniżka na wszystkie produkty z naszej oferty
- 26 dni urlopu. Jeżeli obiecasz, że wrócisz
- Miejsce na nowe inicjatywy i pomysły. Zawsze jesteśmy na nie otwarci, niezależnie od tego czy pracujesz z nami tydzień, miesiąc czy rok.