Shop2market Order Tag

Witamy serdecznie! Zaloguj się lub Załóż konto

XXLgastro[email protected]
XXLgastro (22) 247 85 85pon. - pt. 08:00 – 17:00
Nie znaleziono żadnych produktów...
Dostawa od
24 godzin
XXL
Asortyment
Wygodne
zakupy online
100%
Najniższa cena
XXL
Gwarancja
Bezpłatne
Doradztwo
Bezpieczna
płatność

Co to jest dostawa bezkontaktowa?

  • Wysłany
  • 0
Co to jest dostawa bezkontaktowa?

Spis treści:
1. Co to jest dostawa bezkontaktowa?
2. W jaki sposób przygotować się do dostawy bezkontaktowej?
2.1. Stwórz osobne menu dla dostawy bezkontaktowej
2.2. Przeprowadź szkolenie dla swoich kucharzy w zakresie procedur gotowania bezdotykowego
2.3. Wybierz odpowiednie pojemniki na wynos
2.4. Wprowadzenie metod płatności bezdotykowej
2.5. Przeszkol swój personel zajmujący się dostawą i odbiorem towarów
2.6. Wprowadzenie na rynek bezdotykowych usług dostawczych

Co to jest dostawa bezkontaktowa?

 

Dostawa bezkontaktowa polega na zminimalizowaniu kontaktu ludzi z żywnością. Proces rozpoczyna się od momentu przygotowania jedzenia, poprzez pakowanie do momentu dostarczenia do klienta. Celem dostawy bezkontaktowej jest wyeliminowanie zanieczyszczenia krzyżowego żywności i zapobieganie rozprzestrzenianiu się patogenów, takich jak koronawirus.

 

W jaki sposób przygotować się do dostawy bezkontaktowej?

 

Jeśli Twoja firma już świadczy usługę dostawy wynos , możesz pójść o krok dalej, przygotowując swoją firmę na pełną dostawę bezkontaktową. Zapoznaj się z poniższymi krokami, które ułatwią Ci podjęcie odpowiednich kroków.

 

1. Stwórz osobne menu dla dostawy bezkontaktowej

 

  • Nie wszystkie potrawy w twoim menu będą odpowiednie dla dostawy bezdotykowej. Wybieraj potrawy, które po ugotowaniu nie wymagają dalszej konieczności obróbki ręcznej, takie jak pizze, grillowane kanapki i gorące zupy. 
  • Unikaj niegotowanych potraw ze składnikami przygotowywanymi ręcznie, takimi jak sałatki i zimne kanapki. 

 

2. Przeprowadź szkolenie dla swoich kucharzy w zakresie procedur gotowania bezdotykowego

 

  • Kluczem do gotowania bezdotykowego jest brak kontaktu rąk z potrawami po wyjściu z piekarnika, nawet w rękawiczkach.
  • Ustanów procedury bezdotykowe dla każdej potrawy w nowym menu i omów ten proces ze swoim personelem kuchennym.
  • Używaj wyłącznie zdezynfekowanych narzędzi kuchennych i upewnij się, że uchwyty przyborów kuchennych takich jak: szpatułki i radełka do pizzy nigdy nie mają kontaktu z gotowanymi potrawami.
  • Zamiast ręcznie pakować żywność, użyj szpatułki, szczypiec i innych przyborów, aby przenieść żywność bezpośrednio z piekarnika do pojemników na wynos.

 

3. Wybierz odpowiednie pojemniki na wynos

 

  • Wybierz pojemniki na wynos, które można łatwo uszczelnić bez dotykania wnętrza wieczka lub opakowania.
  • Jeśli używasz pojemników z pokrywą na zawiasach, rozważ wybór większego pojemnika. Więcej miejsca ułatwia umieszczanie żywności za pomocą szczypiec lub szpachelek.
  • Rozważ użycie pojemników z plombą, aby Twoi klienci wiedzieli, że paczka nie została otwarta po zamknięciu
  • Naklej na pudełko specjalną naklejkę, żeby poinformować pracowników oraz klientów, że danie zostało przygotowane zgodnie z procedurami bezkontaktowego przygotowania żywności.

 

4. Wprowadzenie metod płatności bezdotykowej

 

  • Ustaw odpowiednie opcje płatności na swojej stronie internetowej lub w aplikacji do zamawiania online.
  • Skorzystaj z najpopularniejszych dostępnych w Twoim kraju systemów płatności bezdotykowych.

 

5. Przeszkol swój personel zajmujący się dostawą i odbiorem towarów

 

Kierowcy dostawy na wynos powinni zostać przeszkoleni, aby zostawiać zamówienia poza drzwiami wejściowymi klienta.

 

  • Wyznacz specjalne miejsce przy wejściu do swojej firmy na odbiory zamówień na wynos. Między miejscem odbioru a Twoimi pracownikami powinno być co najmniej 1,5 metra.
  • Zaopatrz swoich pracowników w środki prewencyjne takie jak: płyny do dezynfekcji, rękawiczki oraz maseczki ochronne.

 

6. Wprowadzenie na rynek bezdotykowych usług dostawczych

 

  • Podkreśl swoje bezkontaktowe usługi dostarczania i odbierania za pośrednictwem witryny, kont mediów społecznościowych i wiadomości e-mail.
  • Podaj szczegółowy opis usługi dostawy bezdotykowej i opisz każdy krok w tym procesie.
  • Zachęcaj klientów do wyjmowania żywności z pojemników na wynos i natychmiastowego wyrzucania opakowań.

 

Jeśli szukasz sposobu, aby zapewnić swoim klientom najbezpieczniejszą usługę dostarczania żywności, bezkontaktowa dostawa może być najlepszym wyborem. Ograniczając kontakt ręczny podczas gotowania, możesz zapewnić, że pozycje z menu są bezpieczne do jedzenia. Eliminacja kontaktów międzyludzkich z klientami zmniejsza również ryzyko rozprzestrzeniania się wirusów, takich jak koronawirus.

 

Komentarze

Bądź pierwszym który skomentuje...

Zostaw komentarz
* Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.