Shop2market Order Tag

Witamy serdecznie! Zaloguj się lub Załóż konto

XXLgastro[email protected]
XXLgastro (22) 247 85 85pon. - pt. 08:00 – 17:00
Nie znaleziono żadnych produktów...
Dostawa od
24 godzin
XXL
Asortyment
Wygodne
zakupy online
100%
Najniższa cena
XXL
Gwarancja
Bezpłatne
Doradztwo
Bezpieczna
płatność

Wszystko, co musisz wiedzieć o zamawianiu online

  • Wysłany
  • 0
Wszystko, co musisz wiedzieć o zamawianiu online

Wraz ze wzrostem liczby klientów, którzy zaczęli korzystać z dostaw i „wynosów” z powodu pandemii koronawirusa, zamawianie jedzenia przez Internet stało się jednym z głównych sposobów składania zamówień przez klientów. Klienci jedzą mniej z powodu ograniczeń COVID-19, co oznacza, że zamawianie online to sposób, w jaki Twoja firma może zaspokoić potrzeby klientów.

Czy Twoja restauracja powinna przyjmować zamówienia online?

Tak, każda restauracja powinna mieć możliwość przyjmowania zamówień online od klientów. W branży restauracyjnej nastąpił znaczący postęp technologiczny w ciągu ostatnich 10 lat, co ułatwia właścicielom restauracji rozwijanie ich systemu zamówień online i wewnętrznego procesu zamawiania.

Mobilne zamawianie jedzenia online

Stworzenie internetowej platformy do składania zamówień w restauracji jest o wiele łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Istnieje wiele sposobów skonfigurowania usługi składania zamówień online. Dzięki aplikacjom do dostarczania posiłków i formularzom internetowym zamawianie online stało się znacznie łatwiejsze.

Stwórz formularz na stronie internetowej restauracji

Jest to jedna z najłatwiejszych i najczęściej używanych opcji, które restauracja może zaoferować na swojej stronie internetowej do składania zamówień online. Podczas korzystania z tej platformy ważne jest, aby zrozumieć, w jaki sposób klienci chcą poruszać się po Twojej witrynie. Niektórzy klienci przeglądający witrynę Twojej restauracji mogą planować późniejszy posiłek i chcieć wcześniej przejrzeć wewnętrzne menu, dlatego w nawigacji w witrynie konieczne jest rozróżnienie następujących elementów:

  • Utwórz stronę, na której widoczne będzie Twoje Menu
  • Utwórz kolejną stronę z menu na wynos i możliwą dostawą
  • Zapewnij bezpieczny formularz, który pozwoli wybrać jedzenie i dokonać płatności
  • Aktualizacja menu dostępnego z dostawą jest niezmiernie ważna. Jeśli czegoś Ci zabraknie, możesz zdjąć to z menu internetowego i uniknąć rozczarowania klientów
  • Możesz informować użytkowników o wszelkich ważnych wydarzeniach firmowych i np. aktualizować godziny otwarcia
  • Daj klientom możliwość zakupu e-kart podarunkowych

Aplikacja do zamawiania restauracji

Aplikacje dotyczące dostaw jedzenia przeznaczone na smartfony zyskały popularność wśród dużych restauracji sieciowych, aby ułatwić proces zamawiania na wynos każdego klienta i złagodzić trend zamówień mobilnych. McDonald czy KFC to dwa przykłady restauracji, które zoptymalizowały proces składania zamówień w aplikacji dzięki doświadczeniom użytkownika, czasowi przygotowywania posiłków i realizacji zamówień

Korzyści z aplikacji do zamawiania jedzenia:

  • Ogranicza kolejki dla klientów w Restauracjach stacjonarnych
  • Pomaga personelowi w ustaleniu priorytetów zamówień
  • Łagodzi ruch w okienkach Drive True

Jak przygotować się do zamówień online i na wynos

Po wybraniu platformy zamówień online, którą chcesz zaoferować klientom, nadszedł czas, aby zebrać odpowiednie pojemniki, pudełka i torby na wynos i przeszkolić pracowników. Podczas szkolenia pracowników w zakresie realizacji zamówień online i zamówień na wynos należy wziąć pod uwagę następujący protokół. Oto lista rzeczy, które warto rozważyć przy realizacji zamówień online.

Podczas gdy kraj poddaje się kwarantannie, aby odeprzeć koronawirusa, nadszedł czas, aby dostosować i zaoferować zamówienia online w Twojej restauracji. Skorzystaj z tych informacji, aby ocenić, która platforma zamówień jest najlepsza dla Twojej firmy i jak możesz lepiej obsługiwać klientów

Komentarze

Bądź pierwszym który skomentuje...

Zostaw komentarz
* Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.